Middle-Earth: Shadow of War - Mordor-on kívülre is mehetünk(?)

2017-03-13 22:21:34

Lehet, hogy nem véletlen a Shadow of War cím a Mordor 2 helyett...?


 

Hatalmas az ujjongás A Gyűrűk Ura rajongók táborában, hiszen nem is olyan rég bejelentésre került a Middle-Earth: Shadow of Mordor folytatása, a Shadow of War. Egy Michael de Plater-rel való beszélgetés után kiderült, valószínűleg nem véletlen, hogy nem Shadow of Mordor 2 lett a nagy cím. Az OXM által készített interjú kapcsán megtudtuk, hogy a Monolith masszívan növeli a játék területét.

middle earth shadow of war

Az igazgató elmondásai alapján a játék már kinőtte Mordor-t, így szükséges lehet a további terjeszkedés. Sauron seregei hatalmas méreteket öltöttek, a Witch-king pedig megtámadta Minas Ithil-t. Mint tudjuk, hatalmas tornya Minas Morgul-ban található, és mivel e karakter nagyobb szerepet is kap a folytatásban, ez lehet az első, Mordor-on kívüli színtér, majd ez akár egészen Gondor királyságáig nyúlhat.

Phil Straub kiegészítette: az előző játékhoz képest egy hatalmas lépcsőfokot jelent a terület kibővítése, melyben erdők, havas tájak és hegyvidékek is szerepelnek. Több információt sajna ő sem adott ki, de megjegyezte, nagy lesz! Plater még hozzáfűzte, minden erejükkel erre koncentrálnak, de kiemelte, hogy ezen kiterjesztés a történetre, a karakterekre és e világ rengeteg más elemére is vonatkozik.

middle_earth_shadow_of_war

A nyílt világ megalkotása ezen esetben hatalmas nehézségekkel jár, hiszen figyelembe kell venni ezen funkció gyors léptű fejlődését az elmúlt években, mi több, itt az ostromok is gigantikus szerepet kapnak. Befolyásunkat az egész térképre nézve kell kiterjesztenünk, ehhez persze le kell gyűrnünk a színesebbnél színesebb egyéniséggel rendelkező Warchief-eket és bevenni a várakat. Tekintve, hogy ez egy egyáltalán nem rövid folyamat, az izgalmakat a történet egészére biztosítani kell, ráadásul ennek nagy részét az erőszak és a pusztítás köré építeni. Legjobb példa az összehasonlításhoz talán a The Witcher 3, vagy épp a készülő Mass Effect: Andromeda, melyek hűen türözik, hogy igenis kell a játékosoknak egy vakfolt ahhoz, hogy szembesüljenek vele, döntéseiknek hosszútávú következményei vannak.

Egy szóval rettentően nehéz feladat elé vannak állítva a Monolith munkatársai, mivel egy ilyen kaliberű világ tökéletessé formálása egyáltalán nem a kispad... Gondoljatok csak bele: "megszelídítesz" egy trollt, ráküldöd az ellenségre, majd egy idő után ő gondol egyet és nekimegy a várkapunak (elvégre ez egy troll szerepe). Miközben te a falon átmászás után bent várod, ő esetlegesen egy sárkánytámadás áldozatává válik és egyedül marad. Szegény teremtés csak rád vár a másik oldalon, elárulva érzi magát, felmegy benne a pumpa és ellened fordul, így egy nagyobb cél érdekében kénytelen vagy feláldozni. - Hénya gondolatai

vissza