The Division - szintvesztés, ha rossz helyen halsz meg

2015-11-26 15:04:52

Az Ubisoft elárult néhány részletet, hogy miként is fejleszthetjük majd ügynökünket, ha egyszer megkapjuk majd a játékot.

 

tom

A Tom Clancy's The Division nem csak egy egyszerű akciójáték lesz, hanem szerepjáték stílusban kell majd fejleszteni a karakterünket, de ennek a hogyanjáról eddig nem sok információt tudunk.

Egy új blog bejegyzés során írtak erről a készítők, ami olyan hú de nagy meglepetéseket nem okoz, de pár érdekességet azért mégis tartalmaz. Ahogy azt sejthettük, XP gyűjtögetésével szerzünk új képességeket és a karakterünk ereje az ellenfélhez képest főképp a szint alapján lesz felbecsülhető, ezen felül pedig lesznek perkek és talentok is. Bár a képességek lesznek a legszebbek vizuálisan, ezekből csak kettő darab lehet nálunk egyszerre, viszont a fejlődésünk során kisebb fejlesztéseket is feloldhatunk melléjük.

ma

A Talentek alapvetően a passzív statjainkat fogják növelni, míg a perkek inkább a kényelmesebb funkciókat takarják majd, mint hogy több helyünk legyen a leltárban, viszont a poszt alapján úgy véljük, ezek közül mindet megkapjuk. Ami viszont a normális szintezésnél egy fokkal azért izgalmasabb, az a másik XP- és szintfajta rendszer bevezetése, ami a Division egyik legfontosabb részét képző Dark Zone-okra érvényes.

A Dark Zone-szintek lépéseitől nem leszünk közvetlen erősebbek, de például jobb tárgyakat vásárolhatunk bizonyos árusoktól és csak így férhetünk hozzá a legdurvább, legelitebb tárgyakat tartalmazó ládákhoz is. A Dark Zone rizikófaktorát pedig még tovább emeli az a tény, hogy akár el is tudjuk veszíteni az itteni szintjeinket, ha meghalunk az adott zónán belül, a veszteség pedig még nagyobb, ha rogue státuszban, az-az más ügynökök ellen fordulva halunk meg.

vissza