Május 26-án jelenik meg a Mirror's Edge Catalyst, ami elé hatalmas elvárásokat sorakoztatunk, de bízunk a DICE csapatában, hiszen eddig nem adtak okot a csalódásra.
A játék egyik kulcsfiguráját, Erik Odeldahl-t kérdezték rajongók Twitteren és nem meglepő módon - szolidan szemezgetve - válaszolt néhány kérdésre az öreg.
A multiplayer módról próbálta faggatni egy felhasználó, de ezt a kérdést ügyesen hárította Erik: "hamarosan új többjátékos lehetőségről rántjuk le a leplet" - mondta.
2008-ban egyértelműen a parkour elem dobta meg a játék menetét így arról is kérdezték a design directort, hogy inkább szól majd épületek megmászásáról, vagy csak úgy mint az előző részben, a pörgős mozgáson lesz a hangsúly. Erik azt válaszolta, hogy "hála a kötetlenségnek mind a két elemet használhatjuk".
Míg az előző részben egy igen behatárolt útvonalat kellett lekövetnünk és a hatalmas világ csak illúzió maradt, adódik a kérdés, hogy lesz-e lehetőségünk nyitott világban kalandoznunk. "A játék kinyílik miközben a fő történeti szálon haladunk, de alternatív útvonalakon is felfedezhetjük a várost" - hangsúlyozta Erik, majd hozzátette, Faith eszközei nagy segítségünkre lesznek, hiszen azok nélkül nem érhetjük el a város egyes részeit.
Nem tudod mivel játssz? A Konzolvilágban több száz közül választhatsz!
Az első számú feladatuknak egyébként azt tartották a játék készítése közben, hogy "megszabaduljanak a shooter elemektől".
Várod már, hogy körbenézz a futurisztikus város egyik felhőkarcolójáról?