Előző hétvégén zajlott le a The Division bétája, a Ubisoft pedig az alfa óta számtalan hibától szabadult meg a játékosok visszajelzései alapján. Talán végre egy működőképes címet kapunk majd tőlük? Mindenesetre a folyamatos patchelés biztató, arra enged következtetni, hogy nem járnak majd úgy, mint az AC: Unity-vel.
De mik is a változtatások, amikről beszéltünk? Lássuk részletekbe menően:
Interfész:
- Új nyelvek:
- minden platformra: angol, francia, olasz, német, spanyol
- PC, PS4: japán
- A fegyverek és tárgyak változtatásai közvetlenül elérhetőek az inventory-ból
- Xbox One/PS 4 a fegyverváltás gombja megváltozott:
- Egy nyomás - másodlagos fegyver
- Két nyomás - váltás pisztolyra
- Felhasználói interfész olvashatóbb és könnyebben használható
Gameplay:
- Fegyverek, NPC-k, karakterfejlődés balanszolása
Dark Zone:
- Új Dark Zone kapu hozzáadása a béta térképhez
- A szintedtől függően vagy 4-7-es szintű játékosokkal és ellenséggel, vagy 8-as szintű játékosokkal és ellenséggel kerülsz össze
- Új tájékozódási pontok kerültek a Dark Zone térképére
- Ezen tájékozódási pontok segítségével nagyobb kihívást jelentő ellenfelekre bukkanhatunk, a jobb loot reményében
Teljesítmény:
- A textúrák és a modellek betöltése nem késik konzolon
Ezeken felül több mint 10 000 bugot is javítottak a jobb játékélmény érdekében. Reméljük nem maradt még 10 000.
Mi a véleményetek a mostanában boltokba kerülő játékokról? Elsietik a kiadást, vagy nem zavaróak a hibák?
vissza