A Capcom értékesítéseinek 80%-át a digitális eladások teszik ki

2020-07-09 18:01:00

A Resident Evil és a Monster Hunter mögött is álló Capcom nemrég felfedte, értékesítéseinek 80%-ás a digitális cikkek teszik ki. Az éves, részvényekkel foglalkozó találkán vetült fény ezen információra, ám közel sem számítottak ilyen növekedésre egy év alatt. Tavaly 53%-ról szóltak a hírek, e legfrissebb adat pedig a 2019 áprilisától 2020 márciusáig terjedő intervallumra vonatkozik. 

A növekedés láttán arra az elhatározásra jutottak, még nagyobb hangsúlyt fektetnek a digitális cikkekre, a kitűzött eredmény a 90%. Azt is elmondták, ez végső soron rajtunk, a vásárlókon is áll, elvégre hiába a nagy számok, amíg vannak ügyfelek, akik a lemezes kiadásokat preferálják. Céljuk a digitális értékesítés előnyei révén az üzleti teljesítmény további növelése, ennek pedig egyik alappillére, hogy hosszabb támogatást nyújtanak a címekhez, illetve a minél több országban való tartalomszolgáltatás.

A kiadó e növekedés nagy részét a Monster Hunter World tartós népszerűségének, és az Iceborne tavalyi megjelenésének nyilvánítja, de nem nyilatkoztak a járványhelyzet hatásairól. 

Tekintve, hogy a Sony nemrég bejelentette, teljesen digitális PlayStation 5 változat is érkezik, ráadásul a Microsoft is előáll egy olcsóbb, kisebb teljesítményű Xbox-szal (bár utóbbi egyelőre nem tisztázott, tartalmaz-e majd lemezmeghajtót), további növekedés várható e téren. 

vissza