Így veri át ismét a vásárlókat a Microsoft...

2016-10-20 11:54:25

A minap két Xbox One S reklám látott napvilágot, az egyik az amerikai vásárlóközönségnek szól, a másik pedig az angliai piacot próbálja meghódítani. A kettő között van egy kis eltérés...


 

Az alább látható két videó egy azon sablonnal lett elkészítve, azzal a különbséggel, hogy az amerikai változatot egy úriember narrálja, az angliait pedig egy hölgy. De a legfontosabb, hogy a két reklám mondanivalója merőben eltér egymástól.

Az amerikai változat hivalkodó: „Xbox One: a legtöbbet értékesített konzol az USA-ban” címe úgy ferdíti meg a valóságot, ahogy csak nagyon kevesek merik. Az Egyesült Királyság képernyőire szánt videóban erről még csak szó sem esik. Ahogy arról sem, hogy az „Xbox One az egyetlen olyan platform, amin már több mint 1000 játékkal lehet játszani és közel 100 exkluzív játék várja a vásárlókat, a leggyorsabb és legmegbízhatóbb hálózattal egyetemben.”

Az angliai filmecskében ki is hangsúlyozzák, hogy a játékok PC és Xbox-exkluzívak, ez pedig máris közelebb áll a valósághoz. De érdemes megnézni a két promót, mert először nagyon vicces, majd mikor rájövünk, hogy a Microsoft nem is törődik a vásárlókkal és indokolatlanul ferdít, szomorú utóíze lesz a marketinghúzásnak.

Itt a kamu:

Itt a valóságosabb:

vissza