Elden Ring – 60 FPS-es korlátozást kap PC-n is

2021-11-08 09:19:00

Emlékszünk még 2012-re? Hogyne emlékeznék, hiszen ebben az évben jelent meg a Dark Souls első epizódja PC-n, mely nem kis káoszt cibált maga után. Nem elég, hogy az irányítása fura volt, és alapkövetelményként a Games For Windows Live-ot is feltüntette, de a képkockasebesség is 30-ra volt korlátozva. Nos, bár kárt nem tet azóta sem egy From Software címben sem e határ, de megnyugattó a tudat, hogy az Elden Ring limitjét 60-ra tolják ki.

Ahogy a Dark Souls 3 esetében, itt sem lesz lehetőségünk mod nélkül ezt kiiktatni, ahogy a 4K-s maximális felbontást sem bírálhatjuk felül, mindenesetre a HDR szerepel a támogatott funkciók között, így aggodalomra semmi ok. Még egy izgalmas információ, hogy a sugárkövetés is szerepel a listában, bár a közlemények szerint ez egy patch-csel kerül majd a projektbe, azt azonban nem tudjuk, hogy kapásból a megjelenéskor, vagy később válik csak elérhetővé.

A további specifikációk még váratnak magukra, és bár nemsokára rajtol a zárt hálózati teszt, mivel PC-re nem elérhető, bizonyára beletelik majd egy kis időbe, mire pontosan definiálják a gépigényt. A megjelenés 2022. február 25-én esedékes, addig pedig lehet legelészni a nemrég bemutatott játékmeneten

vissza