Destiny 2: Curse of Osiris - teszt
A DLC-ben új helyszínen, új küldetésekkel, és szereplőkkel folytatódik a sztori.
Megérkezett a Destiny 2 első kiegészítője, amely egy új játszható bolygót, featureöket és kihívásokat kíván nyújtani.
Sajnos hasonló szituációval volt dolgunk, mint az alapjátéknál. A tartalom, minőségét tekintve tartja a Bungie színvonalat, viszont iszonyúan kevés, sok játékban az ilyen kaliberű kiegészítéseket már-már content patchekbe teszik.
Alig vártam, hogy játszhassak vele, de már a második küldetés kezdetekor felmerült azok unalmas repetitiv kialakítása. Dióhéjban, az összes feladat egy ellenséges frakció szimulációjának a végén található célpont megsemmisítéséről szól.
A fő sztori teljesen szétszórt: egy kitagadott Vanguard megjelenik és homályosan beszél valami távoli fenyegetésről, hogy meg kell ölni valami szuper Vex-et, hogy megállítsunk egy távoli jövőben tervezett naprendszer elpusztító katasztrófát. A történet 2 óra és kb 6 küldetésből áll. Maga Osiris nem egy érdekes karakter, hiszen összesen 2 jelenetben és egy trailerben láthattuk őt. Ikora szerintem az alapjaték történetében sem volt egy izgalmas figura, ez most sem változott. Az egyetlen érdekes karakter Osiris ghost-ja, Sagira, akinek talán a legtöbb személyisége volt az új figurák közül, de ő szépen el tűnik a fő sztori végén. Ő sokszor keltett olyan hatást mintha a néma female karakterem végre egy valódi személy lenne.
Az új sztorin kívül az endgame tartalom egy új raiddel, crucible pályákkal, még több fegyverrel, armor settel, egy 335-ös light level cappel és egy új ismételhető küldetéssorozattal bővült.
Destiny 2: Curse of Osiris
Kiadó: Activision
Fejlesztő: Bungie