Az EA nem tudja, mit akar, ráadásul le is égett

2016-06-21 15:12:40

Kicsit félrecsúszott az EA kommunikációja egy jelentéktelennek tűnő E3-as interjún, hiszen mint kiderült, pont azt az innovációt keresik, aminek pár éve nem voltak hajlandóak segíteni.


 

A kiadók gyöngye az E3-on mutatta be egyedülálló EA Originals elnevezésű programját, aminek lényege, hogy izgalmas ötleteket felkarolva piacra dobnak ki költségvetésű indie játékokat. Egy interjúból megtudtuk (nevezetesen Patrick Söderlundtól), hogy ezzel a lehetőséggel nagyon örülnének, ha a következő Rocket League-nek biztosíthatnának kőkemény talajt.

Ez persze nagyon szépnek és jónak hangzik, csak sajnos magának a Rocket League készítőjének fülébe is eljutott az interjú. Twitteren csak annyit válaszolt Corey Davis: „ 2011-ben megpróbáltunk segítséget kérni készülő játékunkhoz, de elutasítottak. Nem tudom elképzelni, hogy ez 2016-ban máshogy történne.” - írta. 

Érthető, hogy az EA-nek szimpatikus a focis-autós móka, hiszen eddig több mint 100 millió $-t lapátoltak be, összesen pedig 15 millió játékos próbálta ki, de megkérdőjelezi az EA álszent politikáját, hogy ha tényleg olyan nagyon szeretnék segíteni a kisebb csapatokat, miért nem adtak 5 évvel ezelőtt esélyt az RL-nek.

vissza