Még javában pörög a megunhatatlan (?) No Man's Sky azon szerencsések gépein, akik beruháztak a végtelen kalandra. Viszont a Gamescom-on prezentált Star Citizen odapörkölt az űrkalandnak, nem is kicsit.
Azt hittük, a No Man's Sky után 1-2 évig nem érhet nagyobb meglepetés. A napokban viszont lerántották a leplet a Star Citizen-ről, ami olyan határozottan nyomta fel az i-re a pontot, hogy azt emlegetni fogják.
Csupán egy hatvan perces prezentációt tartottak az űrszimulátorról, de ez alatt az idő alatt mindent leromboltak, amit eddig tudtunk a hasonló programokról és a show után meggyőztek arról, hogy ez a játék lesz a galaxisunk #1 szoftvere, az alfája és omegája a videojátékoknak.
A játék atmoszférája sokkal erőteljesebb és komolyabb, mint a fent említett No Man's Sky-é, viszont az SC galaxisa és bolygói nem random generáltak, tehát a többjátékos módnak lesz relevanciája, plusz a gondosan felépített bolygók több meglepetést és felfedezni valót rejtenek, mintha azokat egy kattintással egy kódsor készítené el.