Megszólalt a Ubisoft a Watch Dogs grafikáját illetően

2016-07-17 08:52:20

Mindannyian tudjuk, hogy a Watch Dogs első része bár veszteséget nem okozott (sőt, egész szépen termelte a papírfecniket), de mély, negatív nyomot hagyott a kritikusokban és játékosokban is a grafikai downgrade miatt.


 

2012-ben mutatták be először egy elképesztően szép traileren a Watch Dogs-ot, amit szintén egy lélegzetelállító prezentáció követett 2013-ban is. A megjelenést követően viszont feltűnt a létező összes játékosnak, hogy valami nincs rendben, mivel a program kinézete közelébe se ért az E3-on lejátszott „játékmenetekhez”. Azóta a Ubisoft erős mínuszból indul új játékaival, főleg úgy, hogy az ominózus fiaskó folytatását dobja majd piacra novemberben.

Egy interjúban most elárulta a játék egyik fő producere, Dominic Guay, hogy kizárólag az új generáció megjelenése miatt lett olyan a játék, amilyen. „Ha még emlékezünk, 2012 nyarán mutattuk be először a játékot, amikor az next gen-ről még szinte semmit nem lehetett tudni, főleg nem a specifikációkat. Mi megtettünk minden tőlünk telhetőt, az első anyagokat egy nagyon komoly PC-n futtattuk, amiről azt gondoltuk, igazodik majd a konzolok erősségéhez." - mondta Guay.

„A Watch Dogs 2-vel sokkal egyszerűbb dolgunk van, hiszen a fejlesztés kezdetétől a célplatformok ismeretével készítjük azt." Ezek után pedig remélik végleg tisztába rakták az első rész dolgait és mindenki tovább tud lépni a jövőbeni játékaik felé.

vissza