A Modern Warfare Remastered nem Copy/Paste munka...

2016-09-05 12:38:42

Sokan aggódva vagdalóztak a Modern Warfare felé látván az IW minőségét, hogy biztos nem dolgoztak a játékon, csak copy-paste billentyűkombinációval átmásolták a fájlokat. A fejlesztők most megnyugtattak minden rajongót.


 

Több millió gamerben hagyott nyomot a Call of Duty: Modern Warfare, mint a legjobb modernkori hadviselést feldolgozó FPS. Az új játékot nem titkolt módon akarják ennek a makulátlan szoftvernek hírnevével értékesíteni, ami egy remek marketinghúzás és a siker már most garantált. De felmerült a kérdés az összes előrendelőben, hogy mégis mire ad ki ennyi pénzt, illetve ugye nem csak valami copy-paste fércmunka lesz az egészből.

A játék fejlesztői most megnyugtattak mindenkit, hogy nem engedik meg egyrészt saját maguk miatt, hiszen a Raven Software-nek a szakmában komoly hírneve van, továbbá a rajongók miatt kerülik a fércmunkát, hiszen annál ocsmányabb dolog szerintük sincs, amikor kihasználnak egy sikeres címet, majd azt nemtörődöm módon dobják piacra.

cod mw remastered

David Pellas, a Remastered verzió rendezője elmagyarázta, hogy bár sok esetben használták a másolás funkciót, az talán még körülményesebb volt, mintha saját belátásuk szerint írtak volna meg egy kódsort. Egyértelműen az MW újragondolt grafikájára és effektjeire a legbüszkébbek, hiszen sikerült úgy megújítaniuk a programot, hogy mégis minden rajongó otthon fogja érezni magát a pályákon. Nem csak az összes textúrát cserélték le, de a tereptárgyakat is újramodellezték, hogy még részletgazdagabb legyen a végeredmény. Könnyen megeshet az is, hogy szebb/látványosabb játékot kapunk az MW személyében, mint amilyen az új IW lesz.

A programozók feladatai közé tartozott a játékmenet finomhangolása és kódsorok teljes átírása, továbbá a kampányt drámaibbá és nyomatékosabbá tudták varázsolni, amit azok is érezni fognak, akik többször is játszottak a régi verzióval.

MWRReload

Amikor már szép volt a játék, ami egyébként az aktuális grafikus motort használja, jöhetett a hangmérnöki munka. Minden hangeffektet megújítottak és pontosan a helyükre illesztettek, így akármit csinál az ember, valami neszt hallani fog, ami még inkább segíti majd a játékban való elmélyülést. Az eredeti változatban a kevés volt az elemekhez passzoló audió, és azoknak nem volt mélysége, se rezonanciája - végképp nem találkoztunk visszhanggal, nos, ezeket a Remasteredben mind-mind megtaláljuk számos egyéb effekt társaságában.

vissza