Az utóbbi időben több nagy megjelenésnél is kaptunk lélegzetelállító TV-reklámokat. Miért pont a The Division maradt volna ki ebből?
Egyre közelebb és közelebb kerülünk a Tom Clancy's The Division megjelenéséhez, de a Ubisoft megtalálta a módját, hogyan nehezítse a várakozást. Megjelent egy TV Spot, melyben ismét megcsodálhatjuk a játék gyönyörű környezetét. Míg mások az izgalom és akció elénk tárásával próbálkozik, a Ubi bemutatja a szerepek felcserélődését a normális élethez képest. A ranglista átrendeződése rettenetesen rányomta pecsétjét a városra.
Egyébként a GameStop már kipróbálta a játékot és beszámolnak élményeikről egy videó keretében. Ám amellett, hogy tapasztalataikat ecsetelik, kiderül, hogy a Microsoft konzolja jóval előbb, 30 nappal korábban megkapja a tartalmakat.
A nyílt béta holnap indul Xbox One-on, a PC-sek és PS4 tulajdonosok pedig 19-én vethetik bele magukat a játékba. Ha ez is legalább olyan jól sikerül, mint a korábbi zárt, akkor a Ubisoftnak nem lehet oka panaszra. A Tom Clancy's The Division megjelenése egyébként március 8-án esedékes az előbb említett 3 platform mindegyikére.