Nem kellett sokat várnunk a második japán istenre, Raijinra. A patch új skineket is hozott a nagyérdeműnek, de más komoly változás nem történt.
Raijin a vihar istene, dobjaival komoly sebzést képes bevinni és nem utolsó sorban külseje is elég tekintélyes, mondhatni ijesztő. A csinos hölgy Amaterasu után nagy ugrást tettünk a bestia forma felé, de lássuk mit is tud pontosan a termetes és kigyúrt denevérfejű úr:
Passzív: Static Crescendo:
Raijin dobjaiba összpontosítja erejét, minden általános támadást, vagy képességet követően. Amikor mind a négy dobja feltöltődött, mágikus ereje +30%-át megkapja, mint bónusz sebzést.
Percussive Storm:
Raijin ráüt dobjaira, ezzel négy viharhullámot szabadít el egy vonalban, mindegyik nagyobbra nő megtett útja során. Egyenként ez "25/40/55/70/85 +30%-a mágikus erődnek" sebzést jelent az eltalált ellenségre. A hullám az első istennél megáll, akit eltalál. 80/85/90/95/100 manába kerül és 10sec cooldownja van.
Raiju:
Raijin megjelöl egy ellenséget azzal, hogy szbadjára engedi társát, Raijut, aki elrejtőzik célpontja köldökében. (Nektek is annyira hátborzongatóan hangzik, mint nekem? O.o - Linda) Ez alatt az idő alatt az ellenség látható lesz a csapat számára a térképen. A következő alkalommal, amikor Raijin megsebzi a célpontot, Raiju felébred és karmaival kimászik rejtekhelyéről, ezzel "80/125/170/215/260 + 70% -a mágikus erődnek" sebzést okozva. Manaigény: 70/75/80/85/90, cooldown: 18sec.
Thunder Crash:
Raijin villámot küld az általunk kijelölt területre, ami sebzi és hipnotizálja az ellenfelet. Eközben ő a levegőbe emelkedik és a villám után ő maga is ott landol, ahol előző sebzése becsapódott, ezzel ismét csökkentve az ott tartózkodó istenek életét. Manaigény: 70/75/80/85/90, cooldown: 15sec.
A villám sebzése: 20/30/40/50/60 (+20%-a mágikus erődnek)
A landolás sebzése: 40/60/80/100/120 (+40%-a mágikus erődnek)
Ultimate: Taiko Drums:
Raijin a harctér fölé emelkedik, majd négyszer rácsap dobjaira, így négy viharhullámot küldve szét, ami háromféle ütésből kerül véletlenszerűen kiválasztásra. Manaigény: 90, cooldown: 90sec.
Első ütés: 100% sebzés
Második ütés: 50% sebzés és 0,5 sec taunt
Harmadik ütés: 50% sebzés és 0,5 sec fear
Alapsebzés: 120/150/180/210/260 (+50%-a mágikus erődnek)
Raijin nagyon erősnek tűnik egyelőre, ahogy az új isteneknél általában lenni szokott. reméljük a balanszolás után is játszható marad, mert elég lenyűgöző és különleges karakter. Most pedig nézzük mire költhetjük gemeinket, érkezzenek az új skinek:
Nimbus Raijin:
Armored Scurrier Ratatoskr:
Arcane Assassin Bastet:
Aphrodite Mastery skinek:
Nektek hogy tetszik az új japán isten és a kinézetek?