Részletek a Sifu új nehézségi beállításairól

2022-04-30 13:32:00

Egy ideje tudjuk már, hogy a fejlesztő Sloclap kihívást jelentő kung-fu beat 'em up alkotása, a Sifu megkapja a sokak által kért nehézségi beállításokat, de most, a hét eleji új tartalmi ütemterv kiadását követően a csapat közelebbről is megmutatta, hogyan fognak működni, amikor jövő kedden, május 3-án egy új frissítéssel megérkeznek.

Ahogy azt a hét elején megtudtuk, a Sifu új nehézségi szintjei három ízben - Student, Disciple és Master - érkeznek majd, és a Sloclap legújabb előzetese kicsit részletesebben is bemutatja az egyes beállításokat. A Disciple például a "klasszikus Sifu élményt" kínálja majd, és ez a lehetőség azoknak, akik a játékot a jelenlegi formájában szeretnék folytatni.

A Student viszont azoknak készült, akik egy kicsit könnyebb menetre vágynak. Ez az élményt "megbocsátóbbá, de még mindig kihívást jelentővé" teszi, azáltal, hogy növeli a játékosok egészségét, barátibbá teszi az öregedést, és gyengébb, kevésbé agresszív AI-vel rendelkező, egyszerűsített kombókat használó ellenségeket vezet be.

A Master azonban a skála másik végén helyezkedik el, jelentősen megnöveli a kihívást a tapasztalt játékosok számára, akik a következő szintre akarják emelni a dolgokat. Ez sebezhetőbbé teszi a főhőst, és agresszívebb ellenségeket tartalmaz, akik bonyolultabb mintákkal harcolnak.

A Sifu új nehézségi beállításait egy új frissítéssel - a játékhoz tervezett négy nagyobb, megjelenés utáni frissítés közül az elsővel - vezetik be, amely jövő kedden, május 3-án jelenik meg PlayStation-re és PC-re.

Ami a fennmaradó három frissítést illeti, a nyár fejlett pontozási és játékmenet-módosítási lehetőségeket hoz, többek között az egy életpont, a medál nélküli, a bullet time és a védekezés nélküli játékmódokat. Aztán ősszel a Sifu kap egy visszajátszás szerkesztőt, a tél pedig egy új Aréna módot vezet be. Továbbá nyártól kezdve minden frissítéssel új ruhákra és módosítókra is számíthatunk.

vissza