Hála a sok gyűlölködőnek, a Call of Duty: Infinite Warfare soha nem látott visszaesést mutat előrendelések terén, ami felborítja a kiadó elképzelését a „negatív reklám is reklám” hype-ról.
Tavaly ilyenkor már több, mint tízszer annyian vásárolták elő a Black Ops 3-at, mint most az új CoD epizódot. Ez egyértelműen annak a negatív hullámnak köszönhető, ami elragadta az Activision játékát bőven a megjelenés előtt - csupán egy előzetes miatt - és a vállalat most tényleg nagy pácban lehet.
A számok a következők:
Az adatok a május idusán zárt előrendelésből álltak össze 2015 és 2016-ban is, ami bármilyen szemszögből is nézzük, siralmas. Ilyenkor már tízszer annyian szavaztak bizalmat a Black Ops 3-nak, mint most a Modern Warfare Remastereddel eladni próbált új CoD-nak. Ezt a lemaradást pedig még akkor sem tudják behozni, ha hirtelen megvásárolják a Cryengine-t és októberig összehoznak egy gyönyörű játékot, merthogy a legtöbb rajongónak a grafikával és az ismételten sci-fi világgal volt a bajuk. Persze ahogy az a 63.469 ember, úgy mi sem temetjük az új CoD-ot, de fenntartásokkal kezeljük a pofátlan marketinghúzások miatt.
Az adatokat a Vgcharts oldaláról hoztuk el.