A Riot Games nemrégiben beszélt bővebben arról, hogy mik a céljuk, elképzelésük összességében, Mordekaiserrel, a vaslidérccel kapcsolatban.
Célok:
- Megszilárdítani Mordekaisert a Juggernaut pozícióban. (kicsi mobilitás, magas sebzés közelharcokban)
- Felajánlani egy lövész nélküli alsó ösvényt a játékosoknak.
- Új stratégia kidolgozása a Sárkányra.
Megvalósult:
- Előnyök/Hátrányok elrendezése a Juggernaut pozícióban.
- Kialakult egy eddig szokatlan alsó ösvény sajátos támogatókkal.
- A Sárkány által megvalósult különleges és emlékezetes pillanatok.
Aggodalmak:
- Túlságosan nagy dominancia a játék korai / középső szakaszában, valamint kivételes növekedés a játék végére.
- Morde erőssége növeli a Sárkány erősségét.
- Túl nehéz felvenni a harcot vele az ösvényen, mivel a regenerációja (SUSTAIN) is a csúcson van.
- Magas varázserő arányok (kifejezetten az R) miatt, Morde túlságosan pusztítóvá válhat.
- A Q sebzése általában a ”Most mi is történt pontosan?” pillanatokhoz vezet.
- A tankossága kiállhatatlan (nem úgy mint a többi Juggernautnak) hiszen a passive képességéből kapott pajzs a sebzésével párhuzamban van.
- A Sárkány irányítása igazán nehézkes lesz.
- A tapasztalat amitpassive képességből kap(W) talán nem a legoptimálisabb megoldás- effektív és funkcionális, de nehéz megérteni. Féltünk,hogy kicsi lesz az elégedettsége ennek az ötletnek.
Következő lépések:
- Csökkenteni a sustain-t a játék korai szakaszaiban, és jobb sebzést növekedést a későbbi szakaszokra.
- A Sárkánynak nagyobb jelentőséget adni a játék vége felé, míg a korai szakaszokban a sebzését csökkenteni.
- Lelapítani a Q sebzését(több legyen az első ütésen, kevesebb a harmadikon) amíg a harmadik ütés tényleg nagy lesz… hiszen ezek a NAGY pillanatok.
- Növelni a fontosságát a Passive/E képességeknek, hogy túlélje az ösvényt illetve a harcokat.
Nektek mi a véleményetek?
vissza