League of Legends - Mordekaiser információk

2015-12-03 11:37:09

A Riot Games nemrégiben beszélt bővebben arról, hogy mik a céljuk, elképzelésük összességében, Mordekaiserrel, a vaslidérccel kapcsolatban.

 

Mordekaiser_0

Célok:

  • Megszilárdítani Mordekaisert a Juggernaut pozícióban. (kicsi mobilitás, magas sebzés közelharcokban)
  • Felajánlani egy lövész nélküli alsó ösvényt a játékosoknak.
  • Új stratégia kidolgozása a Sárkányra.

Megvalósult:

  • Előnyök/Hátrányok elrendezése a Juggernaut pozícióban.
  • Kialakult egy eddig szokatlan alsó ösvény sajátos támogatókkal.
  • A Sárkány által megvalósult különleges és emlékezetes pillanatok.

Aggodalmak:

  • Túlságosan nagy dominancia a játék korai / középső szakaszában, valamint kivételes növekedés a játék végére.
  • Morde erőssége növeli a Sárkány erősségét.
  • Túl nehéz felvenni a harcot vele az ösvényen, mivel a regenerációja (SUSTAIN) is a csúcson van.
  • Magas varázserő arányok (kifejezetten az R) miatt, Morde túlságosan pusztítóvá válhat.
  • A Q sebzése általában a ”Most mi is történt pontosan?” pillanatokhoz vezet.
  • A tankossága kiállhatatlan (nem úgy mint a többi Juggernautnak) hiszen a passive képességéből kapott pajzs a sebzésével párhuzamban van.
  • A Sárkány irányítása igazán nehézkes lesz.
  • A tapasztalat amitpassive képességből kap(W) talán nem a legoptimálisabb megoldás- effektív és funkcionális, de nehéz megérteni. Féltünk,hogy kicsi lesz az elégedettsége ennek az ötletnek.

Következő lépések:

  • Csökkenteni a sustain-t a játék korai szakaszaiban, és jobb sebzést növekedést a későbbi szakaszokra.
  • A Sárkánynak nagyobb jelentőséget adni a játék vége felé, míg a korai szakaszokban a sebzését csökkenteni.
  • Lelapítani a Q sebzését(több legyen az első ütésen, kevesebb a harmadikon) amíg a harmadik ütés tényleg nagy lesz… hiszen ezek a NAGY pillanatok.
  • Növelni a fontosságát a Passive/E képességeknek, hogy túlélje az ösvényt illetve a harcokat.

Nektek mi a véleményetek?

vissza