Bár az Elden Ring iránti lelkesedés még mindig áthatja a játékosvilág tudatát, bizonyára sokan emlékeztek rá, hogy február elején megjelent a Techland zombi-mókája, a Dying Light 2 is. Na, viccet félre téve, tényleg repül az idő, immáron majdnem 2 hónapja, hogy megjelent a lengyelek projektje, nemrég azonban Tymon Smektała egy interjúban beszélt a kaland jövőjéről is.
Az első rész hosszantartó támogatásából kiindulva mindenki merte remélni, hogy a második felvonást sem engedik el egykönnyen a fejlesztők, és erről bár már korábban is volt szó, most további konkrétumokra derült fény. Még január végén jelentette be a csapat a megjelenés utáni terveket az idei évre nézve, melyben az ingyenes DLC-ken kívül új kihívások, eseménysorozatok és sztori-kiegészítő is szerepelt.
It all starts on release, but it's just the beginning! We're planning to keep enhancing the game with DLCs, challenges, stories, events, and more for at least 5 years, and that's a minimum! You sure won't be bored!#DyingLight2 #StayHuman pic.twitter.com/ppJvu2G1sm
— Dying Light (@DyingLightGame) January 25, 2022
A fejlesztőket is váratlanul érte, hogy a játékosok milyen gyorsan többszáz órákat fektettek a játékba, és milyen ütemben haladtak végig a sztori vonalán, így nem meglepő, hogy a Game Informer interjója során olyan tartalmakra irányuló kérdésekkel bombázták Smektała, mint a fotó mód, a New Game+, vagy újabb nehézségi fokozatok. "Ezek minden bizonnyal olyan dolgok, melyek jelenleg is terítéken vannak, és melyeken jelenleg is dolgozunk. Nem akarok túl sok részletet elárulni… de hamarosan láthatjátok, hogy ezek a dolgok hozzáadásra kerülnek ilyen vagy olyan formában." – válaszolta a vezető tervező.
Bár pontos időpont nem hangzott el ezen funkciók érkezését illetően, a korábbi ütemtervet figyelembe véve van rá esély, hogy még idén megkapunk néhányat közülük, de biztosak vagyunk benne, hogy a többéves támogatás során is érnek még hasonló meglepetések majd bennünket, játékosokat. Smektała egyébként hozzátette azt is, hogy bár a fejlesztési folyamat nem volt zökkenőmentes (pl. Chris Avellone távozása), mindenki örül, hogy kint van a játék, de még jobban örülnek a rajongók pozitív visszajelzéseinek.