Május 13-án rajtolt az id Software lövöldéje, a Doom legújabb része, a Digital Foundry pedig szokásához híven összehasonlította a platformokat.
Az alábbi videóban a felbontást és a képfrissítést hasonlítják össze a Microsoft és a Sony konzoljai között. Mindkettő szilárd játékmenetet kínál, a PlayStation 4 jobban kiélezi mindkettőt, viszont ahogy látható, az Xbox One-nak sem adódnak nehézségei.
A Doom mindkét konzolon 1080p-ben fut digitális felbontást alkalmazva, egyes szekvenciákban viszont ezt mindkét konzol "megszenvedi". PS4-en a framerate esik vissza, XOne-on pedig a felbontás kerül 1080p alá. Mindkét platformon gyönyörű animációkkal és fényhatással van megáldva, ám ahogy a videó is mutatja, néhány beállításokon állíthatunk, mint például a látómezőn vagy az elmosódáson.
Vegyük figyelembe, hogy mindez az egyjátékos módra vonatkozik, a fejlesztők korábbi elmondása szerint pedig a többjátékos módot minden platformon 1080p és 60 FPS mellett szeretnék kivitelezni.