David Brevik beszél egy kicsit a Blizzardról és a Diabloról, elmond mindent a fejlesztés korai szakaszaitól egészen az utolsó pillanatig.
Az idei GDC-n jónéhány érdekes dolog tudódott ki a Diabloról David Brevik beszámolója által. Amellett, hogy a Blizzard North társalapítója, a játék vezető tervezője és programozója volt. Csak hogy pár dolgot említsek az érdekességek közül, a Battle.net, a Blizzard lelke egyetlen számítógépen futott eredetileg, a Diablo pedig egy körökre osztott, komplex játéknak indult.
Mint kiderült, a játék nevét a Mount Diablo ihlette Észak-Kaliforniában, melyhez tizenévesként igen közel lakott, majd e rövidke bevezető után belemegy a játék készítésének minden részletébe a fejlesztés korai szakaszától kezdve egészen a kiadásig. Néhány felvételt is mutat a korai alfa fázisból, mely egy kicsit sem hasonlít a Diablo végleges változatára. Ezen felül megemlít néhány ötletet, amik végül nem kerültek megvalósításra.
Igaz, hogy a videó maga több, mint egy óra hosszú, mégis érdemes megnézni, rengeteg érdekességet tartalmaz a játékkal kapcsolatban.