Gondoltuk, írunk Nektek arról, hogy nagyjából mire lehet számítani a legújabb Call of Duty-ban. Nem is rossz a felhozatal.
A kampánynál rögtön érdemes leszögezni, - bár valószínű sokan tudjátok - hogy az előző generáció tulajdonképpen nem kapott singleplayer módot a játékba, ami azért elég elszomorító. Ezen túllépve azért egészen szépen próbál bravúrozni a Treyarch, az egyjátékos módot immár 4 fős co-op módban is tolhatjuk és ugyanúgy mint eddig, epikus filmeket megszégyenítő jelenetekkel tarkítva. Ahogy az újrajátszhatóságot is próbálják növelni a fejlesztők, ennek köszönhetően sokkal nagyobb területeken fogunk majd harcolni, a felszerelésünk is egy az egyben személyre szabható, illetve a mesterséges intelligencia (AI) és az animációk is változásokon estek át.
A játékba bekerültek a "Safe House"-ok, vagyis a két pályát összekötő kis megállóhelyek, ahol cserélgethetjük felszerelésünket és hasonlók. Hmmm, ha ez a zombi módban is benne lenne akkor kész Left 4 Dead élményben lenne részünk.
Multiban is kapunk persze újdonságokat. Egyrészt teljesen átdolgozott lett a mozgási rendszer, az egész teljesen lendületalapú, azaz most már akár átvághatunk a környezeten is. Magas ugrásokkal, becsúszásokkal és azonnal használható képességekkel. Ahogy a mapok is a lentről-felfele épülő metodikát követik. Tehát a pályák nem lesznek szélesek, de annál magasabbak. Ezeknél talán érdekesebb a specialista rendszer, a fejlesztők 9 elit specialistát tettek a játékba, akiket multi közben választhatunk. Ezeknek a karaktereknek külön hangjuk, kinézetük, fegyvereik vannak, illetve a kinézetüket majd tudjuk még variálni, ha feloldunk különböző elemeket. Nekem talán ez a specialista rendszer a legszimpatikusabb, mint újdonságok. Eleve mennyire király már, hogy minden karakter teljesen más? Már akkor is az lenn, ha csak a fegyvereik különböznének. Hát, ez szép volt Treyarch.
A játékban kb. minden testreszabható, de ezek mellett az egyik legjobb dolog talán a "Black Market", vagyis a feketepiac. Ez tulajdonképpen úgy működik elviekben, mint a CS:GO-s ládázás. Mi a meccseink után kulcsokat kapunk amiket majd feltudunk használni különböző csomagok kibontásához.
Játékmódból is kapunk újakat, szám szerint kemény kettőt. Az egyik egy attack-defense féle játékmód, ahol a támadó csapatnak egy robotot kell eljuttatni egy ponthoz, a másik csapatnak ezt pedig meg kell akadályoznia. A robot csak akkor megy a megadott útvonalán, ha a támadók közül valaki mellette áll. A védekező csapat viszont széttudja lőni a robotot, ekkor várni kell amire újra mozgásképes lesz. A másik mód pedig az új mozgási rendszert hivatott kihasználni. Tulajdonképpen szószoros értelemben versenyeznünk kell "futásban", a többi játékos ellen.
A zombi módban is villantott a Treyarch, ez tény. A zombimódnak egy teljesen önálló sztoriszálat állítottak össze, amit természetesen co-op módban játszunk. Az XP-s fejlődős rendszer megmaradt és az újrajátszhatóság is garantált.
A PC-s verzióval tudunk majd split screenben (osztott képernyő) játszani, 100% dedikált szervereket ígér a kiadó és a 4K-s képfelbontást is támogatja majd a Black Ops 3. És a végére itt egy minimális gépigény is:
- Operating System: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
- Processor: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz
- Memory: 6 GB RAM
- Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 6970 @ 1GB
- DirectX: Version 11
- Network: Broadband Internet connection
- Sound Card: DirectX Compatible
Jelenleg egész meggyőző az új CoD. Nektek mi a véleményetek róla?