S mondá a fejlesztőgárda: "Ha élvezed a játékot, miért szórjunk ki veled?".
A Microsoft még a Gamescom-on jelentette be, hogy a Sea of Thieves támogatni fogja a crossplayt a cég konzolját és a PC-s verziót preferáló játékosok között. Nem sokkal később Ted Timmins ki is fejtette, nem marketing céljából teszik ezt lehetővé, hanem szeretnék elmosni a határokat a két platform között.
Bár a játék már megjelenéskor megkapja a 4K 60 FPS támogatást, melyben egyébként gyönyörűen fest majd, meglepően alacsony szintű konfigurációkon is elfut majd. És ezt tessék szó szerint érteni! „Van elképzelésünk a specifikációk alsó határát illetően, melyeket még nem szándékozunk felfedni.” - mondta a Timmins, majd hozzátette, szükségük volt a játékosokra az alfában, hogy mindez a lehető legjobb keretek között valósulhasson meg.
A Sea of Thieves az 540p-s támogatást is megkapja, így akár HD felbontás alá is adhatunk, mi több, beállíthatunk 15 FPS-es limitet. A vélemények kutatása közben kaptak efféle válaszokat, miszerint egyesek már ilyen sebességgel is élvezik a játékot, ők pedig úgy gondolták, miért is szúrnának ki velük?
A Sea of Thieves megjelenéséről egyelőre nincs pontos információnk, de feltételezhetően a jövő év folyamán debütál majd és a fentiek tekintetében elképzelhető, hogy meglep majd a gépigény is.