Zöld és piros Angry Birds hamburgerek Kínában

2016-05-20 15:01:54

Igen érdekes kampányban vesz részt a kínai McDonald's gyorsétterem hálózat az Angry Birds mozi kapcsán. Rájöttek, hogyan lehet minőségromlás nélkül színezni a hamburgereiket, így megalkották a zöld és piros „reklámburgert”.


 

Pont ma (május 20-án) debütál a kínai mozikban az okostelefonok sereghajtó alkalmazásának filmadaptációja, ami mára milliárdos céget duzzasztott kiadójából. Számtalan úton-módon próbál a Rovio nyereséghez jutni a kicsi aranyos madárkáik által, de úgy tűnik, a plüss biznisz után egyenes ág vezet a filmadaptációhoz, ami egy mobilalkalmazásnál elég ritka.

Tény, hogy a mai cuki karakterekre építő animációs egész estés filmek mellett megfér egy ilyen is, de ha mindenféle jött ment WC-zés közbeni időkitöltést szolgáló appokból filmet gyártanak, csúnya világ érkezik el.

opiguxjrjofxbpbu3nuw

Az Angry Birds mozi kapcsán Kínában szokatlan reklámmal rukkolt elő a Sony/Columbia stúdió. Nem kevés pénzért egy olyan közös marketingkampányt intéztek a keleti McDonald's céggel karöltve, amilyenre itthon egy jó darabig biztos nem lesz példa. Kicsiny országunkban ugyanis a marketingstratégia csúcsa még mindig a metróaluljárókban és a filmeket megszakítani hivatott egyre tágabb reklámbetéteknél érhető tetten. Viszont a harmadik világban egy ilyen „jelentős” premierre egy komplett menüvel várják az éhes és vállalkozó szellemű szájakat. A népszerű gyorskajálda megalkotta a piros és zöld színű hamburgereket, amire az internet társadalma egyből fel is kapta a fejét, lévén eddig nem volt evidens az ételek színezése egyik kedvenc hálózatunk palettáján.

Sikerült elcsípnünk két plakátot a fura színű Angry Birds-ös kajákról, a Kotaku pedig közzétett egy fényképet a tényleges termékről.

Ínycsiklandozók, a „tükörtojássajt” kiváltképp izgalmasnak tűnik, bár a gyerekeken kívül nem sokak nyálelválasztását indítja be a piros és zöld színekben pompázó hamburger zsemle, elmondások alapján pedig nem olyan vészes a történet.

nogvoaibtxfarbbmegl2

Nos igen, a végtermék nem éppen a gasztronómiai eljárások csúcsának alkalmazásáról ismerszik meg, de annyi szent, hogy az év reklámfogását könyvelheti el a Sony filmes részlege.

vissza