2019. november 29. - Az amszterdami székhelyű TP Vision globálisan menedzseli a Philips Audio márkát. A tervek szerint, hasonló kvalitást építene fel, mint ahogyan a Philips tv márkanévvel is tette az utóbbi években. Ebben az exkluzív interjúban Martijn Smelt, a Philips tv & Audio Európa marketing vezetője betekintést nyújt a vállalat célkitűzéseibe.
2019. november 27., Amszterdam - Kétszer az Egyesült Királyságban, egyszer Németországban és most Hollandiában. Hozzáértő olvasóközönséget kértek fel, hogy vakteszt alapján válasszák ki a legjobb OLED tv-készüléket és 69%-uk a Philips televíziót választották.
2019. október 14., Berlin, Németország – A Philips TV-k fogják adni az új mércét a legjobb képinőség tekintetében a prémium TV szegmensben a 3. generációs P5 motornak köszönhetően, amely a vállalat legújabb, 2019-es OLED TV-iben található meg – beleértve a két új OLED+ modellt, amelyek az IFA kiállításon jelentek meg.
2019. szeptember 11., Berlin – A két vállalat korábbi, sikeres TV sorozatának együttműködését követően a Philips TV & Audio és a legendás dán ezüstműves, Georg Jensen örömmel folytatják együttműködésüket, hogy útjukra indíthassák a lenyűgöző, luxus minőségő audio termékeiket és kiegészítőiket, amelyek a modern napok utazóinak életstílusához lettek igazítva.
2019. szeptember 9., Berlin, Németország - A TP Vision bejelentette a Philips fejhallgatól a zajcsökkentő megoldással ellátott változatot, amely csúcskategóriás műszaki tulajdonságokkal rendelkezik, mindezt pedig középkategóriás áron nyújtja.

A hollandiai központú Royal Philips egy sokrétű technológiai vállalat, amely elsősorban az emberek életminőségének javítására törekszik az egészségügy, az életstílus és a világítástechnológia terén megvalósított jelentőségteljes innovációkkal. A cég piacvezető pozíciót tölt be a szív-, és az akut betegellátás, az otthoni egészségügy, az energiahatékony világítástechnikai megoldások és új világítási alkalmazások területén, továbbá a férfiborotválkozás és szőrtelenítés és a szájápolás terén.