Gamereknek szánt ízesítéssel rukkolt elő a Coca Cola

2023-06-07 18:33:00

A szódagyártó cégek évek óta együttműködnek egy-egy időszak erejéig bizonyos brandekkel, köztük játék- és filmstúdiókkal. Ez alól természetesen a Coca Cola sem kivétel, azonban ez az első alkalom, hogy a cégóriás a gaming világ felé kacsint. Nemrég érkezett a bejelentés, hogy a League Of Legends-szel együttműködve érkezik az új Ultimate Zero Sugar, mely a szlogen szerint "XP ízű" (Tastes Like XP).

A dobozon található QR kód egy Coca-Cola Creations Hub felületre irányít majd, ahol a játékosok hőssé változhatnak egy filet segítségével, emellett pedig új küldetésekkel bővül a LoL: az Ultimate Teamplay emote-ért 7 támogatást kell szereznünk egy meccs alatt, az Ultimate Gains emote-ért 12.000 aranyat kell összegyűjtenünk szintén egy meccs alatt, az Ultimate Tempo emote-ért pedig 20 perc  alatt kell megnyernünk egy meccset. E missziók június 7-től július 18-ig érhetők el.

A rossz hír, hogy a limitált kiadású ital egyelőre csak az Egyesült Államokban, Kanadában, Kínában, Dél-Koreában, Latin-Amerikában és Afrikában érhető el, nincs információnk róla, hogy a későbbiekben bővülne e lista. 

vissza