A szódagyártó cégek évek óta együttműködnek egy-egy időszak erejéig bizonyos brandekkel, köztük játék- és filmstúdiókkal. Ez alól természetesen a Coca Cola sem kivétel, azonban ez az első alkalom, hogy a cégóriás a gaming világ felé kacsint. Nemrég érkezett a bejelentés, hogy a League Of Legends-szel együttműködve érkezik az új Ultimate Zero Sugar, mely a szlogen szerint "XP ízű" (Tastes Like XP).
A dobozon található QR kód egy Coca-Cola Creations Hub felületre irányít majd, ahol a játékosok hőssé változhatnak egy filet segítségével, emellett pedig új küldetésekkel bővül a LoL: az Ultimate Teamplay emote-ért 7 támogatást kell szereznünk egy meccs alatt, az Ultimate Gains emote-ért 12.000 aranyat kell összegyűjtenünk szintén egy meccs alatt, az Ultimate Tempo emote-ért pedig 20 perc alatt kell megnyernünk egy meccset. E missziók június 7-től július 18-ig érhetők el.
Coca-Cola has released a limited edition League of Legends flavour that it says "tastes like experience points".https://t.co/JFEyFCLI1V pic.twitter.com/ABjExRmBu0
— VGC (@VGC_News) June 7, 2023
A rossz hír, hogy a limitált kiadású ital egyelőre csak az Egyesült Államokban, Kanadában, Kínában, Dél-Koreában, Latin-Amerikában és Afrikában érhető el, nincs információnk róla, hogy a későbbiekben bővülne e lista.