Lezajlott az idei QuakeCon, ahol a Bethesda többek között a The Elder Scrolls: Legendsről, valamint a Rage 2-ről is ejtett pár szót, az igazi vonzerő mégis a Doom Eternal volt, Hugo Martin és Marty Stratton pedig nem okozott csalódást az ismertetést illetően.
Az idei epizód megduplázza a démonok számát a 2016-os reboothoz képest, ez a játékmeneten azonban nem hogy lassít, de még pörgősebbé teszi. Még több agilitás, még több képesség, és nem utolsó sorban a frissített páncélzatnak köszönhetően még több fegyver szerepel a listán. Érdemes megemlíteni, hogy a damage system is átalakul, a pusztítás minden eddiginél nagybb mértékű.
A legnagyobb szórakozást talán a "Invasion" funkció jelenti majd, mely végre lehetővé teszi számunkra egy-egy démon irányítását, ráadásul egy másik játékos kampányán keretein belül, ezzel még kiszámíthatatlanabbá téve mások sztoriját.
Doom Eternal pic.twitter.com/scM0VggVFo
— Wario64 (@Wario64) 2018. augusztus 10.
Marty Stratton szerint egyjátékos DLC megjelenése sem kizárt az Eternalt illetően. Elmondása alapján remek érzés annak tudatában lenni, hogy vannak, akik akár 20. alkalommal is nekifutnak a kampánynak, csak hogy még kevesebb időn belül teljesítsék azt, vagy csak magasabb szinten is legyűrjék az ellent.
Mint kiderült, a megjelenéskor nem rendelkezik majd mod-támogatással a játék, ám a későbbiek folyamán nincs kizárva ennek pótlása. Az igazgató szerint nbár garancia nincs rá, hosszútávú kezdeményezésként megállhatja a helyét. A 2016-os reboot is csalódást kellett, hogy okozzon e téren, reméljük, ezúttal másképp lesz.
A doom Eternal megjelenéséről sajnos továbbra sem esett szó, ám a fenti videó majdnemhogy kárpótol érte...