Doom Eternal - morbid, mégis gyönyörű játékmenet

2018-08-13 18:28:00

Lezajlott az idei QuakeCon, ahol a Bethesda többek között a The Elder Scrolls: Legendsről, valamint a Rage 2-ről is ejtett pár szót, az igazi vonzerő mégis a Doom Eternal volt, Hugo Martin és Marty Stratton pedig nem okozott csalódást az ismertetést illetően.

Az idei epizód megduplázza a démonok számát a 2016-os reboothoz képest, ez a játékmeneten azonban nem hogy lassít, de még pörgősebbé teszi. Még több agilitás, még több képesség, és nem utolsó sorban a frissített páncélzatnak köszönhetően még több fegyver szerepel a listán.  Érdemes megemlíteni, hogy a damage system is átalakul, a pusztítás minden eddiginél nagybb mértékű.

A legnagyobb szórakozást talán a "Invasion" funkció jelenti majd, mely végre lehetővé teszi számunkra egy-egy démon irányítását, ráadásul egy másik játékos kampányán keretein belül, ezzel még kiszámíthatatlanabbá téve mások sztoriját. 

 

vissza