Dennis Brännvall: A Battlefront 2 közönsége boldogabb, mint valaha

2019-08-27 20:10:00

Az utóbbi évek egyik talán legnagyobb bukása a Star Wars Battlefront első epizódja volt, melynek okait, illetve következményeit úgy gondolom, felesleges részleteznem. Akármilyen szempontból vesszük górcső alá a dolgot, a második felvonás szinte teljesen megfordította a helyzetet. Dennis Brännvall nemrég egy nyilatkozatban ecsetelte, miért gondolja ugyanezt.

A vevőkre majdnemhogy ráerőszakolt loot boxot, és a hatalmas EA-botrány után érhető, hogy az első lépés ezen ötlet elvetése volt a folytatás készítése során. Már a kezdetektől fogva egyértelművé vált, hogy más oldalról közelítik meg a projektet. Majdnem két éve, hogy megjelent a Battlefront 2, így érthető, hogy több tartalommal bír, mint elődje, e hullám a tervek szerint pedig nem csillapodik a közeljövőben sem. Bár a kezdeti hónapok ezesetben sem zajlottak zökkenőmentesen, a statisztikákból levonható, hogy a közönség boldogabb, mint valaha.

A fejlesztők is egyfajta próbatételnek lettek kitéve, elvégre hatalmas rendszert kellett alapjairól kezdve újjáépíteni, mindezt rengeteg kisebb funkcióval övezve. Míg az első epizódot egy negyedévvel a megjelenés után egy DLC-vel toldották meg, és főleg a fizető felhasználókat vették célba, ezesetben havonta érkeznek kliens javítások, új tartalmak, melyek mindenki számára elérhetők. A csapat is jobban élvezi a munkát, hiszen egyre jobban érződik, hogy közösséget sikerült kovácsolniuk e projekttel, sokkalta személyesebbé vált a program. – mondta Brännvall.

A DICE egyébként nemrég az idei év hátralevő időszakára vonatkozó ütemterveket is nyilvánosságra hozta. Kapunk új pályát, de rengeteg funkcióval bővül a játék. A "contextual spawning" egy irányítás alatt lévő Command Postnál való spawnolást teszi lehetővé, de érkezik a négyfős kooperatív mód is, ráadásul decemberben a Skywalker kora mozifilm ihlette tartalom is érkezik. Ez egy új bolygót is hoz magával új kasztokkal. További részletekkel később közölnek.

vissza