Bloodborne - könnyebb lett a fegyverfejlesztés

2015-12-24 11:10:22

A márciusban megjelent PlayStation 4 exkluzív játékhoz nemrég megérkezett az első DLC, ami picit többet is hozott magával, mint amire számítottunk.


 

 

Igaz, hogy a megjelenés követő második hónapban már be is jelentették a sztori DLC-t, csak egy hónapja debütált. Előtte természetesen rengeteget hallottunk róla. Még a DLC Érkezése előtt egy hatalmas frissítés keretében bővítették ki néhány funkcióval az alapjátékot, majd szó esett róla, hogy a fegyverek nagy szerepet kapnak, végül arra is fény derült, hogy van, akinek semmiféle eszközre nincs szüksége a győzelemhez. Azonban a DLC nem csak a játékban lévő fegyverek mennyiségére volt hatással...

Sokan hasonlítják a Bloodborne-t a Dark Souls szériához. Ebben semmi rossz nincs, hiszen elvégre egy fejlesztőcsapattól származik a két játék, de véleményem szerint akkor sincs bennük eget rengetően sok közös, sőt! Na mindegy. A nehézséget tekintve tényleg hasonlítanak. A Bloodborne esetében a nehézség egyik fő oka a fegyverekkel való babrálás. Nagyon nehéz és macerás volt egynél több fegyver maximumra való fejlesztése. Aki már játszott vele tudja, hogy ehhez egy úgynevezett Blood Rock-ra van szükségünk, melyben valljuk be, nem éppen bővelkedik a játék. Nos, a The Old Hunters DLC kicsit kompenzálta az esélyeket, mivel megjelenése után már Blood Rock-ok vásárlására is nyílik lehetőségünk. Be kell látni, nem olcsók (60 Insight), de még mindig könnyebb megvenni ilyen áron, mint összegyűjteni!

Nektek a Bloodborne szerepel az idei Top 10-ben?

vissza