A The Elder Scrolls Onlineban debütál az Nvidia új technológiája, a DLAA

2021-09-19 10:26:00

Lezajlott a The Elder Scrolls Online legújabb DLC-jének, a Deadlandsnek élő bemutatása. A DLSS-támogatás is része a dolgoknak, mely hasznos lesz az alsóbb kategóriás RTX kártyatulajdonosok számára, a legutóbbi optimalizálás óta azonban a csúcskártyák már elképesztő sebességgel futtatják a játékot, de nekik is lapul valami a zsákban. A frissítéssel érkező változtatások és javítások felsorolása közben említette meg Rich Lambert, hogy a TESO lesz az első játék, mely az Nvidia új DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing) technológiáját használja. 

Ez lényegében ugyanaz, mint a DLSS, csak ő teljes mértékben a minőségre összpontosít, nem a teljesítményre. Míg a DLSS alacsonyabb felbontásra kapcsol a sebesség érdekében, miközben arra használja az AI-t, hogy feljavítsa a dolgokat, a DLAA az extra élsimítás közben is natív felbontáson fut. Teljesítménynövekedést tehát nem hoz, de cserébe hihetetlen anti-aliasingot kapunk. Lambert elmondta, a 32. frissítés rajtja után, mikor ez az egész opcióvá válik, aki ki szeretné próbálni, egy nyilvános tesztszerverre fog kerülni. Ennek kihasználásához természetesen egy erősebb RTX 2000/3000 sorozatú kártyára is szükségünk lesz. A teljes közvetítés megtekintéséhez kattintsatok IDE!

A 32-es frissítés emellett számos javítást és változást is hoz magával, ennek egyik résztvevője például a harcrendszer, melyet a kritikus találatokra specializálnak, de karakterünk szinte teljes felépítésének gyors lecserélése is opció lesz az Armorynak köszönhetően.

A DLAA egyébként remekül hangzik, számos hasonló játék számára remek lehetőség lenne, mely már eleve magas képsebességgel fut. Sajnos nem kaptunk betekintést, miként fog kinézni ez a valóságban, de a tesztszervereken hamarosan elérhetővé válik, úgyhogy érdemes a továbbiakban is figyelmet fordítani rá. 

vissza