Sztori részletek, modellek, és animációk a Beyond Good and Evil 2-ből

2017-12-09 16:41:14

Az új fejlesztői napló megmutatja mire is jutott a csapat.

Nem kicsit lepődtünk meg, mikor az előzetes híresztelések ellenére mégis felbukkant az idei E3-on a Beyond Good and Evil 2. A Ubisoft által bemutatott szűk 4 perc bár nem tartalmazott játékmenetet, örültünk neki! Nos, most még többet tudhattunk meg a várva várt projekttel kapcsolatban.

Nemrég egy hosszabb élő közvetítésbe kezdett a stúdió, melynek eredményeképp egy bő 5 perces fejlesztői naplót tártak a világ elé. Az utolsó pillanatokig szeretnének csiszolni a projekten amellett, hogy rengeteg motivációt rejtenek el benne. Kalózkapitányként egy csapatot vezetünk, és az egész arról szól, hogyan állunk a kapcsolatok elé. Hogyan gondolunk a karakterek, mi több, az egész világ hátterére, mely egy rettentően komplex és bonyolult rendszer...?

A továbbiakban néhány hajómodellt vehetünk szemügyre, mi több, egy az E3-as videóban nem látott motoros animációt is mutatnak, mely nem tagadás, nagyon jól sikerült! Michel Ansel és csapata nyíltan elismeri, mindez még csak egy korai fejlesztés, illetve a narrátor is koncepcióként emlegeti a projektet.

Jó látni, hogy e hat hónap alatt a csapat kb. megduplázódott, és remélhetőleg ez jóval közelebb juttat bennünket a megjelenéshez. A csapat még mindig várja a jelentkezőket a Space Monkey Program-ba, melyről bővebben ITT olvashattok.

vissza