Csúnyult a Spider-Man is a 2016-os önmagához képest

2017-07-17 09:15:14

A Ubisofttól már szinte megszoktuk, hogy minden prezentált játékuk az idő előrehaladtával egyre csúnyább és csúnyább lesz. Viszont ha a Sony címeire is ez a sors vár, akkor köszönjük, nem kérünk több grafikára épülő promót.


 

Tisztában vannak a kiadók és játékfejlesztők, hogy az E3-on akkor lesz nagyon népszerű gy játék, ha gyönyörű játékmeneteket mutogatnak a közönségnek. Ezért azt a nagyszerű tervet ötölték ki, hogy játékaikat minimum 3-4 évvel korábban harangozzák be olyan elképesztő látványvilágot a játékosok elé tárva, hogy a megjelenés napján is arról beszélnek majd a játékosok, hogy: „Hú, emlékszel a 201x E3 trailerre?”.

Nos, a kezdeti nagy érdeklődést és elkápráztatást megragadván évről évre csökken a játékmenet grafikai színvonala. Van, amikor drasztikusan (lásd: The Division), van, amikor kevésbé látványosan, de olyan szemfüles egyének, mint Cycu1, kiszúrják ezt is.

Egyik kedvenc YouTuberünk egymás mellé rakta a 2016-os és 2017-es E3 konferencián mutogatott Pókember videót és arra a szomorú következtetésre jutott, hogy bizony észrevehető a downgrade.

Íme:

vissza